Blogger Layouts

NUR ALMAIDAH BINTI JAMAL

What a wonderful life is this :)

Sunday 11 September 2011

hey , bloggers tercinta :)

long time no see , kan ? hmm .. sekarang jarang on blog , sbb busy . trial lagi . hari ni baru dpt bukak . hari ni aku tak sihat sikit , muntah2 tadi . ntah kenapa . pening kepala . tapi time update blog ni da okay dah . tadi pegi airport ,  amek mak sedara aku dtg dari sabah . pastu kitorg singgah makan kat chicken rice shop . balik rumah aku bantai maggi goreng pulak . mana tak muntah . kekekekekeeee . siot jer . esok takde paper . sekarang da pukul 1.30 .. amboii . mentang2 tak de paper , relax je kn ? bengong tak bengong ? hahahahaaa . da la , aku nak tidur , penat aku . esok skola dah . mcm taknak skola pon ade . kena paksa gak . nanti mak aku marah pulak ponteng2 nie . k laa , byebye <3

0 comments: