Blogger Layouts

NUR ALMAIDAH BINTI JAMAL

What a wonderful life is this :)

Monday 3 October 2011

hishhhh !

tgk atas sikit ! gmbar lawa , tp ada emir . hmm biarlah . dia memang suka menyemak dlm gmbar aku . btw , hari ni tak banyak nak cerita . sepanjang cuti 4 hari ni , aku study maths je doe . sekarang dah pandai sikit . lagi bagus aku blaja sendiri . shuib ajar cm hampeh . taknak ajar , ckp taknak . . hishh . hmm next esok skola . but essay bi aku tak siap lagi . oh GOD , cm ne aku bole tak dengar madam ckp pasal benda ni ? aku ni .. kn dah kelam kabut ni . baru hari ni aku taw kot . sumpah tak dengar time madam ckp . tengah nak cari idea nak cerita pasal apa . :( lagi satu , aku dah start cuak pasal spm . tgk org dpt result tinggi trial ni , cm teringin nak result tinggi jugak . nak lagi banyak A+ . :( kena try harder la lepas ni . yg penting lepas ni , sejarah , sains , akaun aku taknak fail doe . nak beat dorg yg perasan pandai tuh . hahahaaa . aku pon bole la weh ! huishhh . wish me luck ea ? kay lah . esok la aku story lagi . got to go ! NAK STUDY ! #maieda study bhaiii !

0 comments: