Blogger Layouts

NUR ALMAIDAH BINTI JAMAL

What a wonderful life is this :)

Saturday 3 December 2011

fuckin' boring !

sumpah , aku boring gila sekarang . aku pun taktaw nak buat apa pagi2 buta nie . masalahnya , aku tak bole tidur ! sebab petang tadi aku tidur lama kot . wait ! aku cari idea nak ckp pasal apa !

after 30 minutes .......................

okay ! sebenarnya , nak cerita , sape pegi jom heboh esok ? yeay !!!!!!!!!!! meet me there ! memandangkan besok xde pape aktiviti , aku ajak lah bapak aku bawak aku g situ . nak balas dendam sebab xdapat pegi sunway hari nie . it's okay . tak lari pun sunway tuh . bila2 pun boleh pegi . #akujealoussebenarnya ! ==' nanti aku cerita lagi pengalaman aku kat sana . cehhh , aku ckp mcm tak pernah pegi jom heboh !

okaylah , sorry kena baca cerita yang tak berapa nak gempak tuh :) bye peeps <3

0 comments: