Blogger Layouts

NUR ALMAIDAH BINTI JAMAL

What a wonderful life is this :)

Tuesday 20 March 2012

esok penentu segalanya :)

assalamualaikum :) hmm , malam2 terfikir pulak nak tulis something . esok 21/03/2012 , adalah hari yang paling penting buat semua pelajar2 yang mengambil spm 2011 . harap2 semua dpt peroleh keputusan cemerlang . rasanya , semua budak2 rasa cuak rite ? so do I . mak aku walaupun dia cuma ckp , 'harap2 kau lulus' , tapi aku taw dlm hati dia mesti dia nak sgt tgk anak dia ni dpt keputusan cemerlang dlm spm . mak mana tak happy tgk anak dia pandai . aku betul2 berharap keputusan yang sampai kat tangan aku esok buat aku tersenyum lebar sampai ke telinga . aku nak sgt mak ayah aku bangga dpt anak mcm aku . serious aku ckp , aku taw aku tak pandai kat sekolah , but aku dah cuba sedaya upaya time spm tu kot . aku mintak org ajar aku buat math . balik rumah aku study banyak2 . aku taktaw lah usaha aku selama ni sia2 ke tidak . harap tak sia2 lah .

lagi satu , aku nak ckp goodluck kat seseorang . GOODLUCK bro . aku nak ckp something sebenarnya , but lupakan je lah . malas dah aku pikir . bukan kau fikir pasal aku pun . lastly , I LOVE YOU TILL MY LAST BREATH :)

0 comments: