Blogger Layouts

NUR ALMAIDAH BINTI JAMAL

What a wonderful life is this :)

Monday 9 April 2012

new hope , new life , new me :)

hye all , lama tak update blog . sekarang ni aku banyak layan FB je . malas nak tulis blog . aku nak cerita sesuatu pasal seseorang . aku rasa nama dia dah banyak kali aku mention kan kat sini ? shuib :) kitorang sekarang dah mcm member rapat dah taw ? kalau dia online , aku online , mulalah nak merepek dalam IM :) heheee . dia suka buat aku gelak time chat ngan dia . dia pun selalu ckp kat aku mcm tuh . but , now ! aku dah ada orang baru dlm hidup aku . cukuplah korg kenal dia sebagai FAIZ :) dia sweet gila taw tak ? dia kuat merajuk , suka marah aku dalam phone . hmm , penat jugak nak pujuk dia tuh . and guess what , haritu dia kiss aku taw ? how dare him ! haha , berani betul dia . but , he's so sweet . aku sayang dia . kitorang masih baru , so aku try untuk kekalkan hubungan kitorang :) don't worry my baby , saya akan sayang awak selamanya :) hahaha . 


lagi satu , sekarang aku nak mulakan hidup baru . aku nak lupakan semua perkara buruk pernah jadi kat aku . walaupun susah nak lupakan semua tu , aku akan cuba :) aku nak belajar jadi lebih dewasa , taknak dah berperangai mcm zaman budak2 dulu . haha . untuk yang masih marah dengan aku , aku harap korang maafkan aku . mungkin semua yang berlaku ada hikmahnya :) yang penting , ambil yang jernih , buang yang keruh :) byebye guys <3

0 comments: