Blogger Layouts

NUR ALMAIDAH BINTI JAMAL

What a wonderful life is this :)

Sunday 7 August 2011

INJECTION !

oh oh ! esok ada injection laa . heeee . untuk apa ntah . cikgu ada ckp hari tu . cuma aku tak ingat . hari ni baru ingat . haha . apa2 la . yg penting , esok kembali ke sekolah . heeeee . suka plak aku . aku pon tak taw kenapa aku excited gila nak pegi sekolah esok ? maybe , something is going to happen tak ? haish ! entah la . sekarang nie , aku makin sibuk ngan fb aku , sampai lupa nak study . haduiii . apa nak jadi nie . spm da dekat la dude ! and aku buat tak taw jer ? wtf ? haha , act , salah aku jugak . time cuti , buku aku dicuti kan . heee . mcm mana nak berjaya kalau cenggini ? apalah ! and lagi satu , hari rabu nie , kitorang ada photoshoot taw untuk majalah sekolah . senior page gitu . and insyaAllah , satu kelas ada . yg penting tak sabar nak buka sesama ngan satu kelas . can't wait for it ! alif , duduk sebelah awak bole ? heeeeeeee . :)

0 comments: