Blogger Layouts

NUR ALMAIDAH BINTI JAMAL

What a wonderful life is this :)

Saturday 13 August 2011

photoshoot :)

aku tak cita lagi pasal photoshoot kat taman hari tu kan ? erm . xde la best sgt . yang aku tak puas hati , gambar aku ngan alyn dlm album warda , haziqah and rean TAK ADA ! wth ?? kat anis punya album je ada pic aku . itu pon satu dua tak silap . yg lain , apa pon xde . tu yg bengang tuh . dlm gmbar ramai2 je kitorg ade . dorg kata haziqah ada panggil , kitorg tunggu la , tp dorg blah cm tu jer . yg buat aku bengang , time da upload dlm account access , haziqah selamba je tanya , ''nur almaidah and nor azlyn , mana pic sorg2 korg ?'' kepala hotak dia ! papa alynn da penat2 hantar kitorang g situ . dia bole plak buat kitorg cm nie . kalau cm tu baik tak payah dtg ! yang aku bengang lagi , bole plak ade budak kelas 5a .. kata private , secret , la apa la .. kitorg sampai , tgk2 ade dua org budak 5a kat situ . aku tanya haziqah , dia bole ckp tak tahu ? menyampah gila la ngan org cm tu ! pastu dia baik ngan aku , sbb spec aku jer . konon org ckp dia comel la pakai spec tuh ? haktuihhhhhhhhhhhhh !

0 comments: