Blogger Layouts

NUR ALMAIDAH BINTI JAMAL

What a wonderful life is this :)

Monday 1 August 2011

puasa :)

hari nie first puasa kot . tp , okay la . tak penat pon . perut berbunyi tu biasalah . heeeeee . lama2 dia hilang sendiri . aku sebenarnya nk cerita pasal hari nie . alif da tak layan aku cm biasa kot . sejak aku terus tukar relationship status tu , dia cm da xpeduli kan aku . nie yg aku tak suka nie kalau cm tu . kawan kawan cm biasa sudah . aku pon tak taw kenapa ngan dia , senyum pon payah . mungkin shuib betul . dia marah gila ngan aku kot . entah la . . kalau kau baca nie en alif , aku nak ckp satu je . bukan aku tak suka kau , tp aku nk kau taw perasaan aku kat kau cuma sebagai kawan . tak lebih dr tu . so , aku harap kau paham la .

next , hari ni iman marah aku sebab approve shuib . kehkehkehkeh . iman , rilex bro . . aku approve dia sebab aku igt kitorg da baik . tak gado2 da . tgk2 , dia cari pasal lagi ngan aku . haish ! tak serik betul dia tuh . kn aku da block dah ! padan muka hang ! geram sungguh . pas nie message , chat , tgk wall aku pon da tak bole ! bukan tak bole , tak kan jumpa punya ! biar taw rasa . aku da elok2 mintak maaf , aku sepak kau nati . nk carik pasal balek ? haktuihhhhhhhhhh !

0 comments: