Blogger Layouts

NUR ALMAIDAH BINTI JAMAL

What a wonderful life is this :)

Thursday 10 November 2011

i'm not ready yet !

aku tak ready lagi nak SPM ! apa nak jadi . cuak doe . balik skola aku terus online , tgk youtube , bukannya belajar .. baca buku pun , satu apa pun tak masuk ! haishhhh ! geram doe . mcm mana lah nanti time SPM . aku nak scor sejarah je kot . aku tak pernah dpt markh tinggi . dpt pun cukup2 makan je . credit pun jadi lah . kalau boleh nak A+ :( . sekarang ni aku cume boleh target P.I , BM , BI yang A . yang lain entahlah macam mana . harap2 soalan keluar senang lah jawabnya .

lagi satu , aku sayang nak tinggalkan sekolah . hari ni last aku pegi skolah . nanti mesti rindu ngan sekolah . budak2 skolah tuh . juliah , demi , izni , aisyah , aien , budak form 1 yang baik ngan aku . arghhhh ! rasa mcm nak skolah je terus . ya , walaupun aku tak berapa suka skolah tu dari segi peraturan dia , tp sayang kot . 5 tahun aku skolah situ . kat skolah tu lah banyak sgt memori dr form 1 lagi . aduh ! sedih betul lah . rasa mcm taknak berhenti skolah pun ada . waaaaa ! dan yang aku paling rindu nanti , budak2 kelas aku . encem , emir , fizi , alip azmi , warda kecik , rean , wiza , cekyoi , sarah . semua lah . konpem aku rindu korg semua . tak boleh ke kalau kita sambung belajar tempat yang sama ? :( nanti lepas SPM je , semua dah bawak haluan masing2 . mcm mana nak jumpa ? nanti aku dah kena pindah kat kajang tu . mak aku ckp biar adik aku je dok sini . masalahnya , aku taknak doe . aku taknak pegi jauh2 dari sini . nanti mcm mana nak pegi skola tgk budak2 junior ? i'll miss the school , students , teachers , terutama kawan2 aku ! i'll miss you guys :) harap2 jangan lah korg lupakan aku ye ? love you all <3

0 comments: