Blogger Layouts

NUR ALMAIDAH BINTI JAMAL

What a wonderful life is this :)

Monday 28 November 2011

innalillahiwainnailaihirajiun :(

first of all , aku nak ucap takziah dekat keluarga k-rol atas pemergian ibu dia . mesti dia still sedih sekarang nie . tengah hari tadi , aku baru balik dr kajang rumah bapa aku . then aku call alyn . kitorg ckp2 , then dia bgtaw aku mak k-rol dah meninggal . sumpah , aku terkejut . hari tu , alyn ada ckp mak dia masuk hospital sebab darah tinggi . keadaan dia teruk . tp tak sangka pulak sampai meninggal . aku ingat mak dia tak teruk sgt . :( aku pun tak taw mcm mana dia nak amek exam esok . kalau aku , aku dah tak ambik dah exam tuh . semoga roh arwah ditempatkan dikalangan org2 yang beriman . amiiin . utk k-rol , semoga dia tabah hadapi dugaan . setiap yang hidup pasti akan pergi . takziah sekali lagi :(

0 comments: