Blogger Layouts

NUR ALMAIDAH BINTI JAMAL

What a wonderful life is this :)

Thursday 24 November 2011

officially missing you :(

''rindu ngan kau'' :( ohmyGod . dia ckp dia rindu aku lahh . okay , aku try kawal perasaan sebenarnya . but , bila dia buat mcm tu , aku pun terasa rindu gak . lepas ni , last kitorg jumpa . pastu , tak jumpa dah . mestilah dia keja rite ? nama pun lelaki .. mcm mana dia bole ckp mcm tu ? okay , mcm ni . haritu dia lepak ngan kitorg(alyn) , then dia duduk sebelah aku , kitorg gurau2 lah , borak2 . alyn sibuk ngan pakwe dia merangkap adik aku . HAHA , tiba2 dia ckp dia rindu aku . aku ckp apa taw ? eleh , poyolah kau . yo oo oo rindu . then , dia senyum . dia tak ckp pape , dia tumbuk2 nya tangan aku . then , dia bukak topik lain . sumpah , benci gila bila kau buat mcm tuh :( but ,okay lah . sekurang-kurangnya aku taw dia rindu aku . baru taw nak rindu ? dulu , sia-siakan . tinggalkan aku . tanggunglah sendiri :p HAHA .

sekarang aku memang suka dengar lagu dia . time kitorg masih couple dulu , dia ada ckp ni lagu dia utk aku #konon . :p bila dengar je , ingat dia . iskiskisk . okaylah . nak tidur dah . takmao cerita panjang2 pasal dia . seksa doe ! ecehh . nak taw lagu apa ? #baikbaiksayang by waliband .

p/s : lirik lagu tuh berbeza gila ngan apa yang dia buat . okay FULLSTOP :(

0 comments: