Blogger Layouts

NUR ALMAIDAH BINTI JAMAL

What a wonderful life is this :)

Monday 28 November 2011

nazmi faiz mansor :)

          

okay , look at him ! cute gila ! okayokay . dulu , aku memang tak suka ngan bola . aku selalu ckp ''apa yang best sgt ngan bola tu ?''  ''ntah papelah tgk bola!''  but , bila game malaysia lawan endon hari tu . hati aku mcm tergerak nak tgk taw . adik aku ada ckp , ada sorang pemain malaysia handsome doe . dia kata . aku buat dekk je . sebab mmg aku tak minat . tp , nbila tgk game tu , aku lah yang paling semangat . menjerit-jerit , terpekik terlolong . aduhh , sebab apa ? sebab aku tgk dia ni lah . nazmi faiz . haishhhh ! first aku terkejut bila taw rupa-rupanya dia 17 tahun . ohmyGOD ! muda-muda dah jadi pemain bolasepak negara . terer tak terer ? eventhough aku taktaw detail pasal dia , tp dia tetap pemain favourite aku . aku minat tgk bola pun pasal dia .   #sukar dipercayai aku tgk bola ni !

0 comments: